I koniecznie wybielanie!

Znacie powiedzenie “Klient płaci – klient żąda”?

Czy faktycznie? A pacjent?

Wiele razy, gdy widzimy celebrytki opływające botoksem czy korony u znanych artystów wyglądające niczym armatura łazienkowa, zastanawiamy się

“kto im to zrobił i dlaczego?”

Czy specjalista powinien umieć odradzić, a czasem wręcz odmówić zabiegu?

Oczywiście!

Spójrzcie na przykład poniżej….

Uśmiechnięty, elegancki pan
lat 36
Pierwszy raz w naszym gabinecie
Umówił sobie 2 wizyty z tygodniowym odstępem
Pierwszą na higienizację, a
drugą … jasne, że na wybielanie!

Oto jak prezentuje się jego uzębienie:

Czy wybielanie jest faktycznym priorytetem? Czy w ogóle osiągniemy ładniejszy kolor?

A może dostrzegacie inne problemy do rozwiązania?

My jak najbardziej! Po 40-minutowej rozmowie, udało się Pana odczarować i skierować na szczegółowe badanie stomatologiczne i ustalenie planu leczenia.

PAMIĘTAJ!

Wybielanie zębów to nie tylko kosmetyka! To ingerencja w tkanki, a Twój błąd i pochopnie przeprowadzony zabieg może przynieść więcej szkody niż pożytku!

Do wybielania zawsze KWALIFIKUJE LEKARZ DENTYSTA, a gdy widzisz:

problemy zgryzowe,

abfrakcje,

ubytki szkliwa

aktywne procesy próchnicowe

lub na fotelu siada niepełnoletni/ pacjentka karmiąca lub w ciąży (naprawdę tak bywa!),

musisz umieć taki zabieg odroczyć i rzetelnie poinformować pacjenta, dlaczego – popierając się oczywiście autorytetem stomatologa.

A czy do Was zgłaszają się pacjenci, dla których najważniejsze jest wybielanie?

Podzielcie się swoimi doświadczeniami…

Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Może także Ci się spodobać
Czytaj więcej

Mała, wielka zmiana

#ICON #demineralizacje #przywracamy_zdrowy_usmiech #mamy_te_moc #higienistki_pl #KlinikaKwiatek Mała, wielka zmiana…??? Oczywiście ICON ??? (Postępowanie: higienizacja z fluoryzacją, następnie 3 miesiące przerwy wg zaleceń producenta, w…
Czytaj więcej